K50-messut – lisäpalvelut

Jäikö tilauksesta puuttumaan jotakin?

Messuille on mahdollista koostaa hyvin omannäköinen, ja omille tuotteille tai palveluille parhaiten soveltuva tapa tuoda ne esiin. Suosittuja komboja ovat esimerkiksi keskittyminen ennakkonäkyvyyteen: eli mukanaolo uutiskirjeissä, verkkosivuilla ja somessa tai vaihtoehtoisesti markkinointirekisterin kartuttamiseen; eli mukanaolo tapahtumapäivän arvonnassa info-pisteellä, ja arvonnan markkinoiminen käsiohjelmamainoksella ja puheenvuorolla tietoiskulavalla. K50-messuilla on mukana toistasataa näytteilleasettajaa, joten oman tarjooman esiintuontiin kannattaa panostaa!

Messukassi

150 € + alv

Millaisen muiston haluat jättää yrityksestäsi?

Messukassiin voi toimittaa jaettavaksi esimerkiksi yrityksen etusetelin, tuotenäytteen tai muuta pientä jakotavaraa. Kassi on puuvillainen kangaskassi, jossa on tapahtuman painatukset. Kassin koko on 39 x 41 cm.

Messukassit jaetaan tapahtuman info-pisteellä tai sisäänkäynnillä 200 kävijälle.

Käsiohjelma

alk. 115 € + alv

Mainostila käsiohjelmasta, josta löytyy päivän ohjelman lisäksi esiintyjät ja näytteilleasettajat. Käsiohjelmat jaetaan kävijöille tapahtuman info-pisteellä ja messukasseissa.

Saatavissa vain Tampereen messuille!

Käsiohjelman koko: A5
Painosmäärä: 2000 kpl

Hinta: ⅓-sivu: 115 € + alv
⅔-sivu: 200 € + alv
kokosivu: 300 € + alv

Messutarjous

115 € + alv

Houkuttele kävijät esittelypisteellenne, tai ennakkoon verkkokauppaanne kertomalla etukäteen messutarjouksestanne! Messutarjoukset julkaistaan tapahtumasivuilla sekä liitetään tapahtuman uutiskirjeeseen, osa tarjouksista julkaistaan myös somessa, ja niitä kuulutetaan tapahtumapäivän ajan kävijöille.

Tietoisku

115 € + alv

Tietoiskut ovat yritysten 15 minuutin puheenvuoroja. Tapahtumalavalla vuorottelevat tietoiskut, musiikki- ja teatteriesitykset sekä muu ohjelma.

Sisältää: Puheenvuoro tapahtumalavalta osana virallista messuohjelmaa, käytettävissä tietokone, äänentoisto ja esitystekniikka.

Huom! Varaa paikkasi nopeasti! Tietoiskut ovat suosituimpia tuotteitamme, joten halutessasi oman slotin lavalta, se kannattaa varata pikimmiten!

Brändisisällöt

Kysy lisää

Sisältöyhteistyön muoto, jossa ohjelma tai muu sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.

Esimerkiksi E-kontaktin kanssa tehty sisältöyhteistyö, Tampereen K50-messuilla alkuvuodesta 2020, messujen teemaan oli ihmisten yhdistäminen, ja sitä tukevana sisältönä kävijöille jaettiin kaulanauhoja tekstein ”etsin ystävää” tai ”etsin elämänkumppania”. Valittujen kaulanauhojen mukaan ihmisiä kannustettiin tutustumaan toisiinsa tapahtuman aikana, ja ohjattiin tutustumaan ekontakti.fi-sivustoon tapahtuman jälkeen.

Kalusteet

alk. 20 € + alv

Tarvitsetko asiakkaalle tuolin tai maksupäätteelle sähkön? Ständipisteen hinta sisältää aina yhden pöydän, muut kalusteet ja sähkö on tilattava erikseen.

Turku: Tuoli 20 € + alv / Pystypöytä 45 € + alv

Tampere: Tuoli 35 € + alv / Baarijakkara 55 € + alv / Pystypöytä 75 € + alv

Sähkö 100 € + alv / Turku, 175 € + alv / Tampere, sähkö tilattava aina ennakkoon

Tapahtumapäivänä tilattuna kalusteet 50 € / kaluste Turussa ja 60 € / tuoli ja 90 € / pöytä Tampereella. Huom! Tampereella hinnat 2 päivää.

Facebook-julkaisut

alk. 70 € + alv

K50-messut -Facebook-sivulle on mahdollista ostaa näkyvyyttä. Hinnoitteluesimerkkejä:

FB1 120 € + alv
Sisältää postauksen suunnittelun antamastanne aiheesta, julkaisemisen K50-messut-sivulla ja 20 € sponsoroinnin valitulle kohderyhmälle.

FB2 70 € + alv
Sisältää postauksen julkaisemisen K50-messut -sivulla sekä 20 € sponsoroinnin valitulle kohderyhmälle.

Päivitys voi olla mitä tahansa kävijöitä kiinnostavaa sisältöä, esimerkiksi yrityksen tarjous, kiinnostava uutinen tai arvonta. Mahdollisuus myös pidempään kampanjaan, jossa useita julkaisuja.

Arvonnat

alk. 95 € + alv

Onko messutavoite laajentaa markkinointirekisteriä? Tapahtumassa on erilaisia tapoja näkyä arvonnoissa, kuten palkinnon tarjoaminen INFO-pisteen kävijäkyselyyn, Facebook-arvonnat tai osana lavaohjelmaa oleva pääarvonta.

Arvonta sisältää näkyvyyden arvontojen ennakkomarkkinoinnissa, arvonnan yhteydessä sekä markkinointiluvan antaneiden yhteystiedot.

Tapahtuman kävijäkysely: max 3 yritystä, 1 palkinto/yritys. Hinta 95 € + alv.

Pääarvonta: max 1 yritys, sisältää oman arvontapisteen infon yhteydessä sekä arvonnan suorittamisen osana lavaohjelmaa. Hinta 195 € + alv.

Some-arvonta: max 1 yritys / kuukausi. Hinta: palkinnon tarjoaminen arvontaan.

Esitteet info-pisteelle & logonäkyvyys infon kartassa

Kysy lisää

Liikaa erilaisia palveluita yhdelle ständille?

Tapahtuman info-pisteelle voi lunastaa mahdollisuuden tuoda yrityksen esitteitä. Vuonna 2023 tapahtuman info-pisteeseen tullaan panostamaan entistä enemmän. Näkyvimpänä muutoksena infon yhteyteen tulee iso kartta tapahtuma-alueesta, josta kävijät voivat tarkistaa näytteilleasettajien sijainnin. Kartalle on merkitty VIP-näytteilleasettajat logoin, mikä helpottaa sijainnin hahmottamista. Lisäksi info-pisteellä nostetaan VIP-näytteilleasettajien tarjontaa näkyvämmin, esimerkiksi infoa messuosaston tarjonnasta, jota myös infon henkilökunta esittelee aktiivisesti kävijöille ja ohjaa löytämään oikealle messuosastolle. Info-pisteellä on kävijöille jaossa käsiohjelmia sekä mahdollisuus osallistua arvontaan.

Vain VIP-näytteilleasettajien varattavissa.

Esitteiden jako oman pisteen ulkopuolella

180 € + alv

Tapahtumassa on toistasataa näytteilleasettajaa, jonka vuoksi esitteiden jaon ja promoamisen tulee tapahtua omalla ständillä tai sen välittömässä läheisyydestä. Ostaessa erikseen myytävän oikeuden promota myös muualla tapahtumassa, kuten heti ovilla kävijöiden saapuessa tai ohjelmalavalta poistuessa, on tästä säännöstä mahdollista poiketa.

K50-messujen Tapahtumakauppa – tilaa lisänäkyvyys helposti!

Alta voit tilata helposti lisänäkyvyyden täydentämään messuosastoasi! Tilaamasi tuotteet laskutetaan ennen tapahtumaa ja lähetämme aineistojen toimitusohjeet seuraavana arkipäivänä tilauksestasi.

Osa tuotteista, kuten tietoiskut, ovat valitettavasti tilattavissa vain puhelimitse tai sähköpostitse! Tietoiskujen aika valitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa, jotta se palvelee parhaalla tavalla, ja esimerkiksi laajemmat brändiyhteistyöt suunnitellaan ja räätälöidään aina erikseen.

Klikkaa tuotekuvaa valitaksesi sen! Voit tarvittaessa valita useita tuotteita samalla tilauksella.

Mikäli sinulla on alennukseen oikeuttava koodi, syötä se lomakkeelle. Laskemme alennuksesi kun tilauksesi saapuu käsittelyyn, ja toimitamme tilausvahvistuksen alennetuilla hinnoilla.

Huom! Tarjous ei koske kaluste- tai sähkötilauksia.

Tilaan tuotteet

"*" näyttää pakolliset kentät

Tuotteet
Tilaus- ja toimitusehdot*
Tilaus- ja toimitusehdot: huikea.net/ehdot

Ota yhteyttä

Raili Haapala

Messumyynti

040 849 2267
raili@huikea.net

Anniina Raatikka

Yrittäjä, Yhteistyöt

040 576 8761
anniina@huikea.net

Jenna Ylikoski

Yrittäjä, Laskutus, Markkinointi ja viestintä

050 359 5573
jenna@huikea.net

Haluatko saada tietoa yli 50-vuotiaista kuluttajina ja uusimmat tiedot K50-messuista?

 Liity uutiskirjeentilaajaksi: